Tuesday, March 19, 2013

სასწავლო პროექტი


პროექტის სახელწოდება: ,,თამარ მეფე’’ ქვეყნის აღმშენებლობა  12 საუკუნეში.



პროექტის მთავარი თემა: გავაცნო ბავშვებს  როგორ იღწვოდა მეფე თამარი ქვეყნის ეკონომიკის, განათლების და კულტურის განვითარებისათვის.



პროექტის  აქტუალობა:  თამარი მეფობდა საქართველოს ოქროს ხანაში. ის უაღრესად წარმატებული მართველი იყო. მან გაამართლა აფორიზმი ,,ლეკვი ლომისა სწორია ძუ იყოს  თუნდა ხვადია’’.



პროექტის მიზანი: დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.   
·         ინფორმაციის მოძიებ და დახარისხება.
·         ჭჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევა.
·         კომუნიკაციის განვითარება.
·         დროსა და სივრცეში ორიენტირება.
     
მოსწავლის ასაკი: 8-9 წელი
   
  ვადები/ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
     
მოსალოდნელი შედეგი: მივიღოთ პროექტზე მუშაობის   გამოცდილება.
მიიღონ და მოიძიონ უფრო მეტი ინფორმაცია ჩვენი ქვეყნის წარსულზე.

პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსი: სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, ინტერნეტი.

პროექტის  მსვლელობა:
ჯგუფთან ერთად შევარჩევ პროექტის  თემას:,,თამარ მეფე“ ქვეყნის აღმშენებლობა მეთორმეტე საუკუნეში.
მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად და ვაძლევ ინსტრუქციას, მოიძიონ ინფორმაცია თამარ მეფის შესახებ.                  
1 ჯგუფი-კომპიუტერით ეძებს ინფორმაციას ქვეყნის ეკონომიკა  თამარ მეფის  დროს.

2-ჯგუფი-კომპიუტერით ეძებს ინფორმაციას  ქვეყნის განათლება თამარ მეფის დროს.                                                

3 ჯგუფი -კომპიუ ტერით ეძებს ინფორმაციას  ქვეყნის კულტურა თამარ მეფის დროს.   

პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ  მოსწავლეები მოძიებულ მასალას ამზადებენ  საპრეზენტაციოდ.

მონაწილეთა შეფასება:

კრიტერიუმი               
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
პროექტის ვიზუალურინაწილი
მოუწესრიგებელია არ  შეესაბამება შინაარსს.
მოეწსრიგებულია,  
ვიზუალური მასალა ნაკლებად შეესაბამება შინაარს.
მეტ-ნაკლებად მოწესრიგებულია, შეესაბამება პრეზენტაციის შინაარს.
ზუსტად შეესაბამება შინაარსის ყოველ კომპონენტს.
დავალებასთან შესაბამისობა
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.
მიჰყვება ინსტრუქციათაგან მხოლოდ ზოგიერთს.
მიჰყვება ინსტრუქციებს ზედაპირულად.
ყველა ინსტრუქცია გათვალისწინებულია, დავალება სრულყოფილად არის  შესრულებული.
მთლიანი შთაბეჯდილება
მიზანი არ არის მიღწეული.
მინიმალურად არის მიღწეული დასახული მიზანი.
მიღწეულია გარკვეული მოთხოვნა.
ყველა მიზანი სრულად არის მიღწეული.

საგანთან/საგნობრივ ჯგუფთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:                                                        ხელოვნება:

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლეებს:


  • უყალიბდება დამოკიდებულება საკუთარი ქვეყნის ისტორიის უკეთ შესწავლაზე.

პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ლალი ღლონტი  

ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: laliglonti1@gmail.com

No comments:

Post a Comment